Методична робота
УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ВИВЧЕННЯ ЗА СФЕРАМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ГРУПИ № 8 «РОМАШКА»
ЗКО – 29 дітей
|
Висновки та рекомендації |
|
Високий рівень отримали 14 дітей, що складає 48% Достатній рівень отримали 15 дітей, що складає 52% Низький рівень отримали 0 дітей, що складає 0% Критичний рівень отримали 0 дітей, що складає 0%
|
Педагог |
Методист |
УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ВИВЧЕННЯ ЗА СФЕРАМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ГРУПИ № 10 «КАЛИНКА»
ЗКО – 27 дітей
|
Висновки та рекомендації |
|
Високий рівень отримали 13 дітей, що складає 48% Достатній рівень отримали 11 дітей, що складає 41% Низький рівень отримали 3 дітей, що складає 11% Критичний рівень отримали 0 дітей, що складає 0 %
|
Педагог |
Методист |
ПОРІВНЯЛЬНА ДІАГРАМА РЕЗУЛЬТАТІВ МОНІТОРИНГОВОГО ВИВЧЕННЯ ЗА СФЕРАМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ГРУП № 8 «РОМАШКА» ТА № 10 «КАЛИНКА»
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Нормативно-правові засади проведення моніторингу:
ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Відповідно завдань програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" та Базового компонента дошкільної освіти в ДНЗ (яслах-садку) № 4 «Пролісок» в квітні 2020/2021 навчального року проведено моніторинг рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку.
Мета моніторингу - виявлення ступеня відповідності результатів діяльності ДНЗ стандартам і вимогам дошкільної освіти .
Завдання моніторингу:
- організовувати та здійснювати освітній процес;
-стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів;
-здійснювати тактичне і стратегічне прогнозування розвитку найважливіших процесів узакладі дошкільної освітиі;
-підвищувати мотивацію співробітників в галузі забезпечення якості освітніх послуг.
Нажаль, моніторинг визначення рівня знань, проходив лише, як контролюючий – одноразово у кінці року. Це пов’язано з карантинними обмеженнями у ДНЗ.
Результати проведеного моніторингу свідчать про наступне:
Більшість дітей дошкільного віку володіють знаннями і навичками відповідно до освітніх ліній Базового компонента та вимог програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" Моніторинг знань, умінь, навичок у дітей старшого дошкільного віку показав, що найкращі результати належать таким сферам життєдіяльності «Я сам» (гр.. № 8), «Люди» (гр.. № 10), «Природа» (гр.. № 8, 10). Нижчі показники належать сфері «Культура». Це обумовлено нижчим рівнем відповідних знань дітей з цієї сфери та обмеженим життєвим досвідом.
Вивчаючи співвідношення кількості дітей за рівнями успішності, можна побачити, що у дітей обох старших груп майже половина вихованців (48%) мають високий рівень розвитку, що є хорошим показником. 52% дітей групи № 8 мають достатній рівень розвитку, дітей з низьким рівнем немає. Група № 10 показала трохи гірші результати якості знань – тут є діти з низьким рівнем знань (11%).
Виходячи з аналізу результатів моніторингу, можна винести такі рекомендації:
- Вихователям груп старшого дошкільного віку звернути увагу на покращення роботи з ознайомлення дошкільників з освітньої лінії «Дитина у світі культури».
- Проводити посилену індивідуальну роботу з дітьми з низьким рівнем розвитку.
- Вести тісну співпрацю з батьками вихованців щодо розвитку дітей згідно завдань програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля"