Батьківська сторінка
Заходи на покращення роботи з батьками
З метою здійснення гармонійного розвитку особистості та виховання дітей дошкільного віку, та з метою покращення роботи з батьками, необхідно провести наступні заходи:
Індивідуальні: Вивчення досвіду сімейного виховання «Здорова дитини», «Мистецтво в родині» /систематично, вихователі/ Проводити бесіди та консультації /систематично, вихователі/
Колективні: Використовувати цікаві форми роботи з батьками : виставки, конкурси, дні відкритих дверей, круглі столи, родинні свята, тощо. /постійно, Зав.ДНЗ,вихователь-методист, вихователі, муз.керівник/
Забезпечити інформування батьків про зміст державних освітніх програм, законодавчих документів, навчально – виховної роботи, харчування, платних послуг./систематично, Зав ДНЗ, вихователі/ Залучати батьків до участі в освітньо – виховному процесі дошкільного закладу, використовувати їх вміння, знання та особисті творчі здібності. /постійно, Зав.ДНЗ, вихователі/
Етапи взаємодії з родиною 1 етап вивчення сім’ї дитини батьківсько-дитячих відносин діяльності педагогів
2 етап Створення програми співпраці (вибір змісту, форм взаємодії з родинами вихованців)
3 етап Реалізація співпраці ДНЗ і родини відстеження результатів оцінювання результатів.
ПОРАДИ БАТЬКАМ
МОВЛЕННЄВИЙ КОДЕКС
- Розмовляйте з малюком кожної вільної хвилини.
- Пам’ятайте, що основними й провідними співрозмовниками для дитини в сім’ї є мати, батько, дідусь чи бабуся.
- Не забувайте, що ваше мовлення – взірець для наслідування.
- Не забувайте доручати старшим дітям якомога більше у вільний час розмовляти з меншою дитиною.
- Спонукайте дитину до звуконаслідування, правильного промовляння слів.
- Ні в якому разі не повторюйте неправильне мовлення дитини.
- Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, скоромовки, вірші.
- Привчайте дітей до вживання слів відповідно до літературної норми.
- Заохочуйте словесну творчість дітей. Ведіть словничок, записуйте перші мовленнєві творчості вашої дитини.
- Спонукайте їх до складання віршів, лічилок будьте їм помічниками.
- Уважно ставтеся до запитань вашої дитини.
- Ваша відповідь має бути чіткою, доступною, зрозумілою малюкові.
- Спонукайте дітей до запитань, виховуйте «чомусиків».
- Систематично проводьте ігри в слова.
- Не забувайте доречно вживати прислів’я, загадувати загадки.
- Кожне незрозуміле дитині слово обов’язково поясніть, у присутності дитини вдайтесь до словника.
- Обговорюйте прочитане. Наштовхуйте дітей на роздуми про характери персонажів, про відчуття, які вони переживали у ту або іншу мить, про причини їх поведінки.