ЗДО (ясла-садок) №4 "Пролісок"
Закарпатська область, Хустський район

Батьківська сторінка

Заходи на покращення роботи з батьками
 
З метою здійснення гармонійного розвитку особистості та виховання дітей дошкільного віку, та з метою покращення роботи з батьками, необхідно провести наступні заходи:
 
Індивідуальні: Вивчення досвіду сімейного виховання «Здорова дитини», «Мистецтво в родині» /систематично, вихователі/ Проводити бесіди та консультації /систематично, вихователі/
Колективні: Використовувати цікаві форми роботи з батьками :  виставки, конкурси, дні відкритих дверей, круглі столи, родинні свята, тощо. /постійно, Зав.ДНЗ,вихователь-методист, вихователі, муз.керівник/
Забезпечити інформування батьків про зміст державних освітніх програм, законодавчих документів, навчально – виховної роботи, харчування, платних послуг./систематично, Зав ДНЗ, вихователі/ Залучати батьків до участі в освітньо – виховному процесі дошкільного закладу, використовувати їх вміння, знання та особисті творчі здібності.  /постійно, Зав.ДНЗ, вихователі/  
Етапи взаємодії з родиною   1 етап вивчення сім’ї дитини батьківсько-дитячих відносин  діяльності педагогів  
2 етап  Створення програми співпраці  (вибір змісту, форм взаємодії з родинами вихованців)  
3 етап  Реалізація співпраці ДНЗ і родини відстеження результатів оцінювання результатів.

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ

МОВЛЕННЄВИЙ КОДЕКС
  • Розмовляйте з малюком кожної вільної хвилини.
  • Пам’ятайте, що основними й провідними співрозмовниками для дитини в сім’ї є мати, батько, дідусь чи бабуся.
  • Не забувайте, що ваше мовлення – взірець для наслідування.
  • Не забувайте доручати старшим дітям якомога більше у вільний час розмовляти з меншою дитиною.
  • Спонукайте дитину до звуконаслідування, правильного промовляння слів.
  • Ні в якому разі не повторюйте неправильне мовлення дитини.
  • Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, скоромовки, вірші.
  • Привчайте дітей до вживання слів відповідно до літературної норми.
  • Заохочуйте словесну творчість дітей. Ведіть словничок, записуйте перші мовленнєві творчості вашої дитини.
  • Спонукайте їх до складання віршів, лічилок будьте їм помічниками.
  • Уважно ставтеся до запитань вашої дитини.
  • Ваша відповідь має бути чіткою, доступною, зрозумілою малюкові.
  • Спонукайте дітей до запитань, виховуйте «чомусиків».
  • Систематично проводьте ігри в слова.
  • Не забувайте доречно вживати прислів’я, загадувати загадки.
  • Кожне незрозуміле дитині слово обов’язково поясніть, у присутності дитини вдайтесь до словника.
  • Обговорюйте прочитане. Наштовхуйте дітей на роздуми про характери персонажів, про відчуття, які вони переживали у ту або іншу мить, про причини їх поведінки.

 

 

 

Логін: *

Пароль: *